Servicii

Diferenta intre serviciile FIP Consulting si serviciile oferite de oricare alta companie de consultanta similara este data de modul in care furnizam clientilor nostri serviciile necesare asigurarii succesului proiectelor lor, de modul in care putem defini serviciile noastre.

Portofoliul nostru de servicii  este prezentat aici.

Serviciile FIP se definesc astfel:

SIGURANTA

Este data de calitatea serviciilor noastre, care se regaseste in:

  • Siguranta in derularea procedurilor de achizitie in cadrul proiectelor
    Procedurile de achizitie in cadrul proiectelor finantate prin programele structural s-au dovedit a fi elementul cheie in implementarea cu succes a proiectelor, precum si factorul principal de risc in ceea ce inseamna sanctiunile financiare din partea autoritatilor. Prin asistenta oferita de FIP in cadrul proiectelor, exista siguranta ca vor fi evitate erorile si neclaritatile in pregatirea, derularea si finalizarea procedurilor de achizitie, avand ca rezultate contracte de furnizare/lucrari incheiate cu cei mai buni potentiali ofertanti.Avem expertiza in derularea a zeci de proceduri de achizitie, atat prin aplicarea OUG34/2006 pentru achizitii promovate pe SEAP, cat si pentru achizitii desfasurate in baza Ordinului 1120/2013 pentru achizitii promovate pe www.fonduri-ue.ro
  • Acceptarea si aprobarea rapida a cererilor de rambursare/cererilor de plata de catre Autoritatile de Management
    Incercam in permanenta sa reducem timpii de asteptare in vederea decontarii cheltuielilor eligibile solicitate prin Cererile de rambursare sau cererile de plata
    Prin expertiza pe care o avem putem anticipa un cashflow corect al proiectului, siguranta obtinerii banilor la momentul necesar realizarii platilor sau a respectarii obligatiilor contractuale catre furnizori, astfel incat sa fie evitate tensiuni si riscuri in finalizarea cu succes a investitiilor.
  • Rata de succes a aplicatiilor pregatite de FIP si rata de succes a proiectelor implementate de FIP
    In ultimii 3 ani, rata de succes a aplicatiilor pregatite de FIP este de 100%. Cifrele vorbesc pentru noi: de exemplu, pentru apelul e-Guvernare 2013 au fost finantate toate proiectele pregatite, iar pentru apelul e-Sanatate 2012 implementam peste 35% dintre proiectele contractate si aflate in derulare la OIPSI.
    Clientii nostri au siguranta ca proiectele lor vor obtine finantarea nerambursabila neceara, in domeniile de expertiza in care activam.
    Dupa incheierea contractului de finantare, clientii nostri au siguranta ca proiectul lor va fi implementat si finalizat cu succes, datorita suportului activ pe care il acordam.

RAPIDITATE

Este data de eficienta serviciilor noastre, care se regaseste in:

  • Rapiditate in decontarea cheltuielilor eligibile incluse in cererile de rambursare si/sau cererile de plata
  • Pregatirea in timp util a rapoartelor de progress / cererilor de rambursare / cererilor de plata

ACCES LA INFORMATIE

Este data de promovarea continua a unui dialog constructiv cu autoritatile de care depind proiectele clientilor nostri, care se regaseste in:

  • Acces la informatie, pregatirea si prelucrarea informatiilor esentiale pentru buna desfasurare a procesului de atragere finantari nerambursabile printr-o colaborare oficiala, bazata pe corectitudine si transparenta cu Ministerul Fondurilor Europene si ministere de linie precum Ministerul Economiei, Ministerul pentru Societatea Informationala, Ministerul Transporturilor s.a.
  • Experienta in ceea ce priveste modul in care informatia trebuie prezentata, in conformitate cu cerintele Comisiei Europene, prin mecanismul JASPERS, pentru obtinerea aprobarii proiectelor strategice de infrastructura, datorita expertizei castigate prin colaborarea individuala cu aceste entitati.

IMPLICARE

In rezolvarea problemelor de sistem care afecteaza buna desfasurare a procesului de absorbtie a fondurilor europene si, in mod individual, a fiecarui proiect al clientilor nostri, care se regaseste in:

  • Implicarea continua si realizarea demersurilor pentru eficientizarea procesului de verificare si aprobare a cererilor de rambursare/cererilor de plata;
  • Promovam continuu masuri pentru reducerea timpilor de verificare, aprobare si decontare a cererilor de rambursare/cererilor de plata
  • Suntem prima societate de consultanta care a utilizat cu succes mecanismul “cererii de plata” pentru un proiect  pentru am asigurat managementul  in cadrul POSCCE Axa 3 sectorul Public [Spitalul Sf.Luca Bucuresti – link] in octombrie 2013
  • Suntem prima societate de consultanta care a utilizat cu succes mecanismul “cererii de plata” pentru un proiect pentru care am asigurat managementul  in cadrul POSCCE Axa 3 sectorul privat [SC HELMERT SRL – link] in decembrie 2013
    Promovam clientilor nostri folosirea mecanismului cererii de plata pentru facturi in euro din partea furnizorilor externi in cadrul POSCCE Axa 1, in ciuda dificultatilor existente intr-un sistem nou implementat.

ASISTARE

Asistarea beneficiarilor pe tot parcursul proiectului, insemnand:

  • Asistenta permanenta prin telefon si email, chiar daca este seara, noapte, weekend sau vacanta. Asa construim de la o relatie client-furnizor la o relatie prieten-prieten.
  • Asistenta in momentele delicate ale etapelor procedurii de achizitie: la sedinta de deschidere a ofertelor, in perioada de evaluare si orice alt moment relevant
  • Asistenta pe perioada implementarii proiectului de investitie: sedinte lunare, sedinte extraordinare, sedinte cu furnizorii si partenerii, participare impreuna la sedinte si intalniri in autoritatile de management si organismele intermediare.